Matador MP 47 Hectorra 3
Vynikajúca bezpečnosť jazdy na suchej a mokrej vozovke
Nová generácia letných osobných pneumatík, široká rozmerová ponuka na obutie na 14“ až 20“ diskových kolies.
Predstavujeme novú generáciu vysokorýchlostných letných osobných pneumatík MP 47 Hectorra 3 určenú špeciálne pre obutie automobilov vyššej a luxusnej triedy osobných automobilov. Spojenie najnovších technológií a moderného asymetrického-nesmerového dizajnu dezénu zabezpečuje vysokú ovládateľnosť a bezpečné brzdenie na suchom a mokrom povrchu vozovky, zlepšený je taktiež kilometrový výkon a komfort jazdy.
MP47 Hectorra 3 bude dostupná v širokej ponuke 50 rozmerov, v rýchlostných kategóriách „H“ – do 210 km/h, „V“ – do 240 km/h, „Y“ – do 300 km/h, v šírkach profilov od 185 mm až do 265 mm, určená je na obutie 14“ až 20“ diskových kolies. Pneumatika MP47 Hectorra 3 je opatrená „Letným TWI“ – čo je Letný indikátor opotrebenia dezénu, je umiestnený na viacerých miestach po obvode v drážke dezénu, jeho výška je 3 mm a indikuje že keď letná pneumatika dosiahne túto hranicu je potrebné prezuť ju za novú letnú pneumatiku, tak aby bola zachovaná bezpečnosť jazdy.
Pre strednú triedu, luxusné vozidlá a SUV
Matador je značka s dlhou tradíciou a širokou ponukou spoľahlivých pneumatík. Skvelá ovládateľnosť v zákrutách. Vhodná napríklad pre vozidlá Škoda Octavia, VW Passat a VW Tiguan.
- Vysoká úroveň bezpečnosti jazdy na mokrom povrchu
- Dobrý handling a kratšia brzdná dráha
- Dlhšia životnosť
- Nižšia hlučnosť
Vysoká úroveň bezpečnosti jazdy na mokrom povrchu. Štyri široké obvodové drážky dokážu rýchlo odvádzať veľký objem vody z kontaktnej stopy pneumatiky. Bezpečnosť jazdy na mokrých vozovkách je teda vyššia a riziko aquaplaningu naopak nižšie.
Dobrý handling a kratšia brzdná dráha. Tuhé a pevné obvodové pásy, rebrá a bloky dezénu v centrálnej časti pneumatiky zlepšujú prenos záberových a brzdných síl na povrch vozovky. Priama a rýchla je odozva na riadenie. Výsledkom je dobrý handling a krátka brzdná dráha na suchej vozovke.
Dlhšia životnosť. Optimálne rozloženie prvkov dezénu a tuhosti dezénových blokov v prítlaku na vozovku prináša rovnomerné rozloženie merného tlaku v stope pneumatiky. Výsledkom je zníženie opotrebovania dezénu, čo zvyšuje kilometrový výkon.
Nižšia hlučnosť. Emisie hluku spôsobené dezénovými prvkami v strede kontaktnej plochy sú znížené v dôsledku uzavretého vonkajšieho ramena. Toto zníženie hlučnosti zvyšuje jazdný komfort pneumatiky.